10 octombrie 2016

Zilele trecute, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a anuntat prin reprezentantul sau Dragos Doros, in cadrul unei intalniri cu reprezentantii investitorilor straini, ca ”ANAF se muta online”. Astfel, ANAF doreste sa se transforme intr-o institutie moderna, digitalizata, care sa faciliteze accesul contribuabililor la prevederile fiscale. De asemenea, se doreste o schimbare de imagine, prin imbunatatirea comunicarii functionarilor cu reprezentantii companiilor, oferindu-le asistenta privind aspecte practice ale legislatiei fiscale.

La aceasta intrunire s-au adus in discutie, de asemenea, cateva aspecte extrem de importante pentru buna desfasurare a afacerilor, care vizeaza:

  1. Simplificarea procedurilor TVA: inregistrare, declarare, plata
  2. Reducerea sarcinii administrative in zona fiscala
  3. Utilizarea tehnologiei in comunicarea cu contribuabilii
  4. Transparenta ANAF cu privire la criteriile analizei de risc la inregistrarea in scopuri TVA sau anularea codului TVA

Toate acestea ar duce la crearea unui mediu de afaceri mai suplu, cu o mai buna intelegere a abordarii proceselor fiscale, precum si la cresterea competitivitatii Romaniei in regiune. In plus, vor avea drept consecinta si atragerea companiilor straine prin simplificarea intelegerii cadrului legislativ fiscal.

Aceste demersuri sunt foarte bune pentru ca sustin dezvoltarea mediului de afaceri. Daca in activitatea business-ului tau te confrunti cu obstacole de procedura fiscala, te invitam sa ne contactezi, sa gasim impreuna cele mai bune solutii pentru bunastarea afacerii tale.

Sursa stire: WallStreet

Post a comment

Your email address will not be published.